Cliëntportaal

Cliëntportaal Caren

Houd zelf de regie. Ook als u zorg nodig heeft.

Maak kennis met Caren

Voor iedereen is het belangrijk om zelf regie te houden, zeker als u zorg nodig heeft. Ook is het belangrijk om uw naasten te betrekken bij uw zorg. Door gebruik te maken van het digitale cliëntportaal Caren, houdt u die regie en kunt u uw naasten hierbij betrekken. Met Caren kunt u eenvoudig online uw zorgdossier inzien en uw naasten toegang geven. 

Caren geeft u de regie

Om inzicht te krijgen in uw afspraken en het verloop van uw zorg, kunt u het clientportaal Caren gebruiken. Met het cliëntportaal krijgen u en/of uw naaste online inzicht in uw zorgplan, de zorgrapportages en de agenda. Ook kunt u uw zorggegevens delen met familieleden en andere naasten.

Wat kunt u met Caren?

  • Zicht houden op uw afspraken en dossier
  • Uw familie en naasten inzicht geven in uw zorgtraject
  • Bijzonderheden lezen
  • Belangrijke informatie delen
richard_rood_hr2_magentazorg_dag_2_09_09_2020_1085_7

Eigen netwerk opbouwen

Binnen uw persoonlijke omgeving kunt u een agenda beheren. U krijgt inzicht in de afspraken die Magentazorg heeft gepland. Ook kunt u familieleden of andere naasten uitnodigen en de persoonlijke omgeving met hen delen, waarbij u een keuze kunt maken in welke gegevens u wilt delen. Bijzonderheden met betrekking tot de zorg worden gerapporteerd en zijn te lezen in Caren.

De zorginhoudelijke gegevens zijn privacygevoelig. Let daarom altijd op aan wie u welke toegang verleend. U blijft zelf verantwoordelijk voor wie welke gegevens mag inzien.

Hoe krijgt u toegang tot Caren? 

Met de persoonlijke activatiecode die u ontvangt via Magentazorg, kunt u via onderstaande button een account aanmaken op www.carenzorgt.nl.

Bent u de activatiecode kwijtgeraakt? Vraag dan een nieuwe code op bij de manager zorg of meld het bij de zorgmedewerker die bij u thuis komt. 

Caren account aanmaken

Heeft u al een Caren account?
Het kan zijn dat u al gebruik maakt van Caren via een andere zorgaanbieder. U kunt dan inloggen op uw bestaande account en rechtsboven in de pagina klikken op ‘Code invoeren’. Daar kunt u de activatiecode invoeren en dan bent u gekoppeld. 

Hulp nodig?

Heeft u vragen over Caren of heeft u hulp nodig bij het maken van uw persoonlijke omgeving? Neem dan contact op met de helpdesk van Caren, bereikbaar via www.carenzorgt.nl of via info@carenzorgt.nl.   

Op www.carenzorgt.nl vindt u via de button 'Hulp nodig?' een handleiding. Ook kunt u daar via 'Stel een vraag' en dan 'Vraag een medewerker' een vraag stellen aan een medewerker.

Meest gestelde vragen vindt u op support.carenzorgt.nl 

de-dijckhoeve

Vragen?

Neem contact met ons op:

locatie-wijkteams

Locaties en wijkteams

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met een locatie of wijkteam. In het overzicht vindt u alle gegevens.

klachten-complimenten

Klachten & suggesties?

Magentazorg staat voor goede zorg en dienstverlening. Wij willen zorg leveren van hoge kwaliteit. Voldoen wij niet aan uw verwachtingen of heeft u een suggestie? Dan horen wij dat graag.