Mannenuitje naar de bierbrouwerij
20 juni 2026We doen niet aan discriminatie maar soms willen de mannen van De Molenhoeve samen een uitje doen zonder de dames erbij. Lekker mannen onder elkaar.
En zo vertrok een groepje naar de bierbrouwerij in Egmond, waar ze hartelijk zijn ontvangen. Het proces van het bierbrouwen is aan hen uitgelegd en natuurlijk mocht er worden geproefd. Dat lieten de mannen zich geen twee keer zeggen...
Het was een fijne middag, met dank aan onze vrijwilligers en de brouwerij.